چالش های رله دیفرانسیل ترانس

بخش اول: چالش های

 یکی از چالش ها در طرح های حفاظتی دیفرانسیل هنگامی بروز میکند که در شرایط نرمال جریان های ورودی به زون حفاظتی مساوی جریان های خروجی از آن نباشد، در این جزوه آموزشی منابع ایجاد این چالش ها بر اساس تئوری های پایه دیفرانسیل بررسی خواهند شد.

برخی از چالش ها:

• اضافه کردن یک ترانسفورمر میانی به زون حفاظتی دیفرانسل و روشهای مورد استفاده برای جبران کردن اختلاف جریان های ورودی و خروجی ترانس قدرت

• برقدار کردن ترانس و چگونگی سازگاری رله های نیومریکال با جریان هجومی

• اشباع ترانس جریان و اثر آن روی حفاظت دیفرانسیل

فهرست مطالب :

۱.بخش اول: چالش های رله دیفرانسیل ترانس 

۱-۲- چالش اشباع ترانسهای جریان… ۱

۱-۳- بررسی چالشهای جبران کننده ترانسفورماتور.

۱-۴-روش های جبران سازی به وسیله رله های دیجیتال

۱-۴-۱- جبران کننده تپ ترانس

۱-۴-۲- ارتباطات بهتر

۱-۴-۳- جبران کننده نوع اتصال ترانسفورمر و اترانس های جریان

۱-۴-۴- اتصالات جبران کننده DAB

۱-۵- انتخاب جبران کننده سیم پیچ

۱-۶- عملکرد المان دیفرانسیلی

۲٫بخش دوم: چالشهای آزمایشگاهی جریانهای هجومی ترانسفورماتور  

۲-۲- خطاهای داخلی در مقابل جریانهای هجومی

۲-۲-۱- روشهای مبتنی بر هارمونی ها

در صورت تمایل برای دریافت لینک مقالات با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *